یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

نظام یکپارچه مالیاتی- حمایتی

در نشست اندیشه ورزی اندیشکده اقتصاد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، آقای دکتر مهدی موحدی، عضو اندیشکده اقتصاد و سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور به موضوع: نظام یکپارچه مالیاتی - حمایتی در نظام جمهوری اسلامی می پردازد.



در نشست اندیشه ورزی اندیشکده اقتصاد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که با همکاری موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی برگزار می‌شود،آقای دکتر مهدی موحدی، عضو اندیشکده اقتصاد و سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، به موضوع: نظام یکپارچه مالیاتی - حمایتی در نظام جمهوری اسلامی می پردازد.
در این نشست که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، رییس و اعضای اندیشکده اقتصاد و اعضای دیگر اندیشکده ها و علاقمندان این مباحث از طریق فضای مجازی حضور دارند، نظام یکپارچه مالیاتی - حمایتی کشور مورد نقد و ارزیابی قرار گرفته و شرکت کنندگان در نشست پس از طرح مباحث به اظهار نظر و نقد سخنان می پردازند. این نشست روز یکشنبه ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. از علاقمندان به این مباحث درخواست می شود از طریق لینکhttps://www.skyroom.online/ch/imps/imp از مباحث مطرح شده، بهره مند گردند.

Back to top